Kundtjänst


Hur funkar Endbright?

För frågor om hur man använder Endbright, läs mer på Vad är Endbright eller besök vår FAQ. Om du inte hittar svaret där, tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst.

Köpvillkor & betalning

  • Betalning måste ske före rådgivningssessionen ska äga rum, annars förfaller din bokning.
  • Rådgivningspaket måste utnyttjas inom 12 månader efter paketet köpts. Eventuellt kvarstående sessioner förfaller sedan.
  • Endbright använder sig av Klarna. För att kunna erbjuda dig Klarnas betalmetoder kan vi i kassan komma att dela dina personuppgifter i form av kontaktuppgifter och orderinformation med Klarna, för att Klarna ska kunna bedöma om du kan välja betalmetoderna, samt för att anpassa dem för dig. Dina personuppgifter som delas behandlas enligt Klarnas egen dataskyddsinformation. För frågor hänvisar vi till Klarnas kundservice.
  • För information om Endbrights generella användarvillkor och hantering av personuppgifter, gå till Endbrights Villkor & Integritet.

Avbokning

  • Avbokning ska senast 24 timmar före bokad rådgivning. Annars debiteras du för hela beloppet för rådgivningssessionen. Om rådgivningssessionen som du bokar av är inom ramen för ett paket förfaller sessionen.
  • Om du behöver avboka en tid gör du det i ”Mina Bokningar”. Om du behöver boka av senare än inom 24 hr före avtalad tid ber vi dig ringa på 040-44 66 22.

Ångerrätt

  • Du har rätt att frånträda detta avtal utan att ange något skäl inom 14 dagar efter ditt köp. Vill du utöva ångerrätten ska du till Endbright skicka ett klart och tydligt meddelande om ditt beslut att frånträda avtalet (t.ex. ett e-mail).
  • För att du ska hinna utöva din ångerrätt i tid räcker det med att du sänder in ditt meddelande om att du tänker utöva ångerrätten innan ångerfristen gått ut.
  • Ångerrätten gäller inte för digitalt nerladdat innehåll.
  • Vill du utöva ångerrätten efter att ångestfristen gått ut kan du komma att debiteras en avgift. Kontakta oss för mer information.

Kontakta kundtjänst

  • För frågor om Endbrights tjänster, rådgivare eller bokningar: Kontakta oss via kundtjanst@endbright.se, på telefon 040-44 66 22 (vardagar 9-18) eller via chatten. Chatten är öppen på vardagar under kontorstid. Om chatten är stängd går det bra att lämna ett meddelande så återkommer vi så snart vi kan. Vill du genomföra en Divorce Planning ber vi dig boka först.
  • För generella frågor om Endbright: Gå till Kontakt.
  • För frågor om dina betalningar: Gå till Klarnas kundservice.

Adressuppgifter:
Equal Equity AB (Endbright)
Ribersborgsvägen 13A, 217 53 Malmö.
Org.nr: 559210-0159.