Chatta tryggt och säkert med oss på Endbright!

Du hittar kundtjänst & kundrådgivning i vår bokningsplattform, där du loggar in med BankId och där all kommunikation är skyddad. Där kan du exempelvis:

  • Boka en gratis kundrådgivning, och vi har även dropin till våra kundrådgivare i mån av tid (vardagar 9-17).
  • Ställa frågor om din situation och få hjälp med bokningar.
  • Boka våra rådgivningspaket.
  • Göra bokningar från förmånsplattformar eller med partnerrabatter.

Du kan också kontakta oss via kundtjanst@endbright.se eller på telefon 040-44 66 22 (vardagar 9-17).

Vanliga frågor

Hur funkar Endbright?

För frågor om hur man använder Endbright, läs mer om hur vår bokning fungerar eller besök vår FAQ. Om du inte hittar svaret där, tveka inte att ta kontakt med vår kundrådgivning för hjälp (se ovan).

Köpvillkor & betalning

  • Betalning måste ske före rådgivningssessionen ska äga rum, annars förfaller din bokning.
  • Rådgivningspaket måste utnyttjas inom 12 månader efter paketet köpts. Eventuellt kvarstående sessioner förfaller sedan.
  • Endbrights bokningssystem använder sig av Payson. För frågor om dina betalningar hänvisar vi till Paysons kundservice.
  • För information om Endbrights generella användarvillkor och hantering av personuppgifter, gå till Endbrights Villkor & Integritet.

Avbokning

  • Avbokning ska senast 24 timmar före bokad rådgivning. Annars debiteras du för hela beloppet för rådgivningssessionen. Om rådgivningssessionen som du bokar av är inom ramen för ett paket förfaller sessionen.
  • Om du behöver omboka eller avboka en tid gör du det själv i menyn Ärenden i vår bokningstjänst.
  • Om du behöver boka av senare än inom 24 hr före avtalad tid ber vi dig kontakta kundtjanst@endbright.se.

Ångerrätt

  • Du har rätt att frånträda detta avtal utan att ange något skäl inom 14 dagar efter ditt köp. Vill du utöva ångerrätten ska du till Endbright skicka ett klart och tydligt meddelande om ditt beslut att frånträda avtalet (t.ex. ett e-mail).
  • För att du ska hinna utöva din ångerrätt i tid räcker det med att du sänder in ditt meddelande om att du tänker utöva ångerrätten innan ångerfristen gått ut.
  • Ångerrätten gäller inte för digitalt nerladdat innehåll.
  • Vill du utöva ångerrätten efter att ångestfristen gått ut kan du komma att debiteras en avgift. Kontakta oss för mer information.
  • I det fall du som kund är missnöjd och anser att det föreligger fel i den tjänst Endbright förmedlat ska kunden när fel upptäckts omgående kontakta Endbright. Kontakta oss på kundtjanst@endbright.se.

Bolagsuppgifter

Equal Equity AB (Endbright)
Ribersborgsvägen 13A, 217 53 Malmö
Org.nr: 559210-0159

För allmänna frågor om Endbright, gå till Kontakt för mer information