Endbright introducerar Endbrightassistenten, en helt digital tjänst som ger dig rekommendationer och råd baserat på din unika situation.
”Endbrightassistenten kan liknas vid en digital kundrådgivning”, säger Charlotte Ljung, VD för Endbright. ”I Endbrightassistenten får du svara på ett antal frågor om din situation, och därefter får du rekommendationer för vilka tjänster som du kan behöva. Du får också en steg-för-steg-guide där du kan få en överblick över processen och fakta kopplat till de olika stegen.”
”Vi hoppas att denna heldigitala tjänst kan tilltala dem som kanske inte vill prata med en kundrådgivare, utan hellre vill ha en digital kontakt, och direkta rekommendationer för sin situation”, fortsätter Charlotte. ”Även den som söker sig till vår vanliga kostnadsfria kundrådgivning kommer att få rekommendationen att gå genom Endbrightassistenten, då det kan göra samtalet mer fokuserat och lösningsorienterat.”
Endbrightassistenten tar bara några minuter att gå genom och är helt gratis. Resultatet sparas på ditt konto om du är inloggad användare. Om du inte vill registrera dig kan du även få resultatet mailat till dig. Endbrightassistenten ersätter vår tidigare lösning Skilsmässoanalysen.