Nyheter från Endbright!

ÄNTLIGEN! Vi är glada över att kunna presentera en del nyheter på endbright.se, nyheter som vi hoppas du ska tycka om!

De två stora förändringarna är:

  • Förbättrad shop och nytt bokningssystem
  • Både Bas- och Standardmedlemskap försvinner

Förutom dessa två stora förändringar har vi fräschat upp delar av designen och skapat ett enklare flöde genom sajten, samt gjort en del tekniska uppdateringar som gör att vi har lite snabbare laddtider och allmänt bättre funktionalitet.

Förbättrad shop & bokning

Vi har gjort en helt ny shop och ny funktionalitet för bokning. Shopen har fått en justerad design och funktionalitet, och bokningssystemet är helt nytt. Från och med nu kan alla tjänster och paket tidbokas direkt av dig som kund. Vi har också förändrat sidan Min Profil, där du nu kan få bättre överblick över bokade tider och hantera dina bokningar själv.

Så här funkar bokningen:

  • När du köper en Divorce Planning eller en enstaka rådgivningssession bokar du tiden direkt vid köpet. Smidigt och enkelt! Du kan sedan se dina bokade tider på Min Profil-sidan under länken Mina Bokningar.
  • När du köper ett rådgivningspaket köper du först paketet, därefter går du till Min Profil-sidan och klickar på länken Mina Bokningar. Där kommer du att hitta ditt paket och från denna sida bokar du sedan löpande dina sessioner.

Avbokningar eller ombokningar måste du som tidigare göra 24 hr innan sessionen ska äga rum. För paket gör du ombokningar av din session på Mina Bokningar. För enstaka rådgivningar måste du tills vidare kontakta hello@endbright.se för att boka av. Du får då en återbetalning och får lägga en ny bokning i shopen. Om du bokar av senare än 24 hr innan din rådgivningssession sker ingen återbetalning. Alla rådgivningar måste vara betalade innan sessionen sker!

Medlemskapet försvinner

I vår kommunikation med er användare har vi märkt att framförallt Standardmedlemskapet har varit en tröskel för många. Därför väljer vi nu att ta bort medlemskapsfunktionen helt. Med denna förändring hoppas vi göra Endbrights tjänster tillgängliga för fler, så att vi kan fortsätta vara ett stöd för alla som går genom separation och skilsmässa!

Vad innebär förändringen?

  • Befintlig Endbrightkund: För dig som har haft ett Bas- eller Standardmedlemskap övergår det i ett vanligt användarkonto, och du loggar in precis som vanligt. Med ditt konto kommer du åt Min Profil, där du får bättre överblick över dina bokningar. Den stora förändringen blir för dig som tidigare varit Basmedlem: från och med nu har du full tillgång till att boka alla våra tjänster!
  • Ny Endbrightkund: Som ny Endbrightkund skapar du ett enklare gratis användarkonto. Ett enkelt användarkonto behövs för att säkra integriteten för dig som använder våra tjänster och gör att du kan sköta dina bokningar själv. Du får full tillgång till allt vårt innehåll och till att köpa samtliga tjänster.

Nytt i shopen!

Vi har flera nya rådgivare i shopen, både inom juridik och välmående, för att tillgodose fler kunder och fler typer av behov. Vi har också lagt in mer Divorce Planning i våra paket, då vi ser att den stöttningen som våra Divorce Planners gör är uppskattad och behövlig.

Notera!

I samband med dessa förändringar har vi också uppdaterat vår Villkor & integritetspolicy, för att reflektera den förenklade användarregistreringen i endbright.se. 

Vi hoppas att du ska tycka om vår ”nygamla” sajt och våra förändringar! Har du några frågor är du välkommen att höra av dig till oss på hello@endbright.se !

(PS: hittar du något som inte funkar? Maila oss på hello@endbright.se, så kan vi ta hand om ”barnsjukdomarna”!)